مقالات مقالات .

مقالات

انواع سرویس پلاستیکی

برای برخی از افراد تمام لوازم موجود در سرویس‌های کامل کاربردی ندارند و صرفا به بخشی از آن سرویس نیاز دارند. سرویس‌هایی در تعداد کمتر هم در بازار وجود دارند. بیشتر این سرویس‌ها صرفا شامل یک دست ظرف هستند. همچنین اجزای سرویس‌های بزرگ و کامل اصولا به صورت ست‌های کوچک‌تر هم در بازار موجود هستند. از انواع سرویس‌های پلاستیکی می‌توان به سرویس فریزری، سرویس پذیرایی، سرویس لوازم آشپزخانه، سرویس جهیزیه، سرویس نظافتی، میز و صندلی پلاستیکی و… اشاره کرد.

سرویس ظروف فریزری پلاستیکی
در بسیاری از مواقع به خصوص برای نگهداری مواد غذایی، ظروف پلاستیکی گزینه بسیار مناسبی هستند. زیرا ظروف پلاستیکی اندازه‎های مختلفی دارند. از این رو هر مواد خوراکی با هر اندازه‌ای را می‌توان در این ظروف ریخت. هر چند که استفاده از ظروف پلاستیکی در فریزر می‌تواند موجب ایجاد شکستگی در آن‌ها شود. سرویس ظروف فریزری، از جنسی ساخته می‌شوند که در برابر سرما مقاومت خوبی از خود نشان دهند. به همین دلیل از پرطرفدارترین سرویس‌های پلاستیکی کوچک محسوب می‌شوند. همچنین این ظروف را می‌توان به صورت تکی در اندازه‌های مختلف هم خریداری کرد.

ظروف پلاستیکی فریزری

سرویس ظروف پذیرایی پلاستیکی
در اغلب خانه‌ها برای پذیرایی ظروف شکیل و گران قیمتی از جنس چینی وجود دارند. این ظروف سنگین هستند و حتی احتمال شکستن آن‌ها بسیار بالا است. همچنین در مجالس بزرگ امکان استفاده از ظروف چینی وجود ندارد. بنابراین باید این ظروف را با محصولاتی سبک‌تر، مقاوم‌تر که جلوه زیبایی هم دارند، جایگزین کنید. امروزه ظروف پذیرایی پلاستیکی به ظروف یکبار مصرف و ساده ختم نمی‌شود. در بازار، سرویس ظروف پذیرایی پلاستیکی دارای تنوع بسیار زیادی است. طراحی آن‌ها صرفا به یک مدل یا یک رنگ ختم نمی‌شود؛ حتی سرویس ظروف پذیرایی پلاستیکی با طرح سرویس‌ها چینی هم در بازار پیدا می‌شود.

ظروف پذیرایی پلاستیکی

سرویس لوازم آشپزخانه پلاستیکی
سرویس لوازم آشپزخانه پلاستیکی، تقریبا از سرویس‌های تکمیل و بزرگ محسوب می‌شود. این سرویس در واقع پکیج کاملی از تمامی وسایل مورد نیاز در آشپزخانه را در اختیار شما قرار می‌دهد. در سرویس لوازم آشپزخانه، اجزایی مانند کاسه، ست کفگیر و ملاقه، ظروف پلاستیکی درب دار و چنین وسایلی که در هر آشپزخانه‌ای مورد نیاز هستند ارائه می‌شود.

ظروف آشپزخانه پلاستیکی

سرویس نظافتی پلاستیکی
سرویس نظافتی پلاستیکی دارای وسایلی مانند طی، جارو، خاک انداز، سطل زباله و… است. بیشترین موارد استفاده از این سرویس در شرکت‌ها، ادارات و مکان‌های این چنینی دیده می‌شود. برای تهیه این وسایل به صورت جداگانه وقت، انرژی و هزینه بیشتری لازم است.

https://naserplast.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۱:۵۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)