مقالات مقالات .

مقالات

ویژگی های یک مکمل بنزین خوب

فواید استفاده از مکمل بنزین
– یکی از مزایای استفاده از مکمل های بنزین، سادگی استفاده از آنها است. به این صورت که ابتدا درب قوطی را باز می کنند و با استفاده از قیف همراه آن به راحتی می توانند محلول را درون باک بنزین بریزند.

– با استفاده از مکمل های بنزین می توان در هزینه خرید مکمل صرفه جویی کرد. ویژگی های این محصول باعث می شوند تا نیازی به تعمیر کاتالیست و رسوب گیری، شستشوی انژکتور و … نباشد. به این ترتیب بهره وری افزایش پیدا می کند و هزینه اضافی به صاحب خودرو تحمیل نمی شود.

– فرمولاسیون مکمل های بنزین با کیفیت، به گونه ای است که به راحتی و به اندازه کافی با بنزین ترکیب می شوند. این امر موجب افزایش بهره وری می گردد.

نحوه استفاده از مکمل بنزین
همان طور که قبلا گفته شد معمولا شرکت های تولید کننده مکمل بنزین، روش خاصی را برای استفاده از محصول خود در نظر می گیرند. اما به طور کلی باید توجه داشت که اکتان بوسترها را نمی توان برای مدت زیادی نگه داشت. به همین علت در اندازه های کوچک بسته بندی می شوند. این محصول در شرایط ایده آل، تا ۱ سال عمر می کند. بهتر است پس از خرید محصول، آن را استفاده نمایید.

بهترین زمان استفاده از مکمل بنزین
توصیه می شود که هنگام استفاده از اکتان بوستر، باک بنزین خالی باشد. این امر موجب می شود تا بتوانید درصد ترکیبی آن را به صورت دقیق محاسبه نمایید. بعد از ریختن اکتان بوستر و با توجه به حجم باک، بنزین بزنید. در مورد انژکتورشوی هم به این روش عمل می شود. در مورد بعضی از انواع مکمل سوخت اکتان بوستر و انژکتورشوی، لازم است تا خودرو کمی درجا کار کند. البته این مورد درباره ی سایر مکمل ها صادق نیست.

دلایل استفاده از مکمل بنزین
افراد به دلایل مختلفی از مکمل های بنزین برای خودروی خود استفاده می کنند. البته باید توجه داشت که کیفیت ، نوع محصول و نیاز خودرو نقش مهمی در تاثیرگذاری مکمل بنزین دارند. استفاده از مکمل های بنزین در خودروهای قدیمی بیشتر احساس می شود. چرا که برای پاکسازی سیستم سوخت رسانی و استفاده از بنزین بدون سرب به این محصول نیاز است.

گزینه مناسب دیگر برای خودروهای قدیمی، استفاده از انژکتورشوی است. به این ترتیب می توانند با صرف هزینه ای پایین، عملکرد سیستم انژکتور خودرو را بهبود بخشند.

در مورد خودروهای دیزلی قدیمی لازم است تا در سرمای زمستان از مکمل های ضد ژل استفاده شود. برای استفاده از مکمل های بنزین به نوع محصول، روش و زمان مصرف آنها توجه کنید. در مورد خودروهای صفر کیلومتر، نیازی نیست تا برای محافظت از سیستم سوخت رسانی از مکمل بنزین استفاده شود.

https://abanchemical.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۸:۱۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)