مقالات مقالات .

مقالات

نوروفیدبک چگونه انجام می شود؟

افراد به صورت امواج مغزی می باشد. معمولا این امواج به صورت یک بازی کامپیوتری یا فیلم شبیه سازی شده در دسترس بیمار هستند. بیمار بدون استرس و نگرانی، صفحه مانیتور را مشاهده می کند. هدایت، کنترل و پخش فیلم یا بازی کامپیوتری به وسیله امواج مغزی فرد انجام می شود. این کار بدون کمک گرفتن از دستان صورت می گیرد. فرد با مشاهده پیشرفت یا توقف بازی، گرفتن پاداش یا از دست دادن آن یا تغییرات ایجاد شده در صدا یا پخش فیلم، متوجه وضعیت امواج مغزی خود می شود. در این زمان تلاش می کند تا این وضعیت را اصلاح کند. تنظیم امواج در روش درمانی نوروفیدبک با هدف تغییر قدرت دامنه آنها صورت می گیرد.
دوره درمانی نوروتراپی

بیمار باید هفته ای یکبار در جلسات درمانی حضور پیدا کند. هر جلسه حدود یک ساعت طول می کشد. بیشتر این زمان، به نوروفیدبک یا بیوفیدبک اختصاص می یابد و مابقی زمان صرف تمرینات و تکالیف دیگر می شود. تعداد جلسات موثر 3 جلسه در هفته است. تعداد این جلسات به حضور منظم در جلسات، نوع و شدت مشکلات، همکاری کامل با تیم درمان و انجام تکالیف مختلف در خانه بستگی دارند.
سن مناسب برای نوروفیدبک
سنین 5-6 سالگی به بالا، برای استفاده از روش درمانی نوروفیدبک مناسب هستند. بهترین سن استفاده از نوروفیدبک برای کودکان بیش فعال (ADHD)، سنین دبستان می باشد.
خانم دکتر نیلوفر اسمعیلی با تکیه بر دانش، تخصص و مهارت خود اقدام به درمان بیماران با روش نوروفیدبک می نماید. وی برای این کار از تجهیزات پیشرفته و متد روز دنیا استفاده می کند. اگر شما هم با مشکلات و اختلالاتی که در مقاله به آنها اشاره شد، مواجه هستید، می توانید از خدمات نوروفیدبک در سعادت آباد استفاده کنید. خانم دکتر نیلوفر اسمعیلی همراه با تیم خود آمادگی دارند تا بهترین روش را برای درمان شما به کار گیرند.  نوروفیدبک در سعادت آباد تحت نظر خانم دکتر نیلوفر اسمعیلی با هدف دستیابی به بهترین نتایج به بیماران ارائه می شوند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۵:۳۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)